roelvdberg

“Een goede administratieve organisatie is belangrijk om succesvol te zijn”

Van huis uit ben ik opgegroeid met accountancy, administratie en management. Mijn vader had een eigen administratiekantoor en werkte daarnaast in loondienst in dezelfde bedrijfstak. De liefde voor het vak is me door mijn vader met de paplepel ingegoten.

Daarom ben ik na mijn middelbare school de opleiding MEAO BE_INF gaan volgen. Nadat ik deze met succes had afgerond kon ik aan de slag bij accountantskantoor Seres in Wageningen. Hier heb ik tot 1999 alle facetten van het vak geleerd. Van assistent-accountant groeide ik door naar teamleider. Tevens heb ik hier als systeembeheerder de ICT-afdeling opgezet. Na 1999 heb ik meerdere functies (zoals financieel directeur, controller) bij (non)profit organisaties vervuld.

Daarnaast ben ik in 1990 toegetreden tot Administratiekantoor R. van den Berg en Zoon, toen het bedrijf van mijn vader. Zowel mijn vader als ik hebben dit bedrijf gerund,  daarnaast hadden wij een loondienstfunctie bij diverse bedrijven in de accountancy, administratie en management/directie. In 2005 is mijn vader overleden en heb ik het administratiekantoor solo voortgezet. Als eerbetoon aan hem heb ik de naam aangehouden. Nog steeds doe ik onder diezelfde naam met veel trots en plezier mijn werk. Daarom kan ik met recht ook zeggen dat Administratiekantoor R. van den Berg en Zoon ruim 50 jaar grondige kennis van zaken heeft.

Ik streef ernaar om samen met u het maximaal haalbare te bereiken waarbij kwaliteit, flexibiliteit en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan.

Roel van den Berg